روابط در دوران بارداری(حاملگی)|رابطه جنسی + پوزیشن بارداری |نزدیکی در ماه های بارداری چگونه باشد؟

https://bayanbox.ir/view/2444998202547897898/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

با سلام خدمت دوستان عزیزم اکثر زنانی که بارداری معمولی و بدون مشکلی دارند، ممکن است تا زمان پاره شدن کیسۀ آب یا زایمان بتوانند رابطۀ جنسی داشته باشند. اگرچه بارداری و وضعیت جسمی و روحی شما ممکن است باعث تغییراتی در میل جنسی شما و شوهرتان شود. در این مطلب می‌توانید با تغییرات و نگرانی‌های رابطۀ جنسی در دوران بارداری بیشتر آشنا شوید.

 

نگرانی‌های رابطۀ جنسی

برقراری رابطۀ احساسی قبل از نزدیکی جنسی شما با همسرتان به جنین آسیبی نمی‌رساند. کیسۀ آب و ماهیچه‌های قدرتمند رحم از کودک محفاظت می‌کنند و هنگام رابطۀ جنسی نیز ترشحات مخاطی غلیظی که دهانۀ رحم شما را مسدود کرده است مانع از انتقال عفونت می‌شود. در زمان نزدیکی جنسی، آلت تناسلی مرد از واژن فراتر نمی‌رود و امکان ورود آن به رحم وجود ندارد، بنابراین نگران آسیب رسیدن به جنین نباشید.

اگر بارداری معمولی و کم‌خطری داشته باشید، رابطۀ جنسی، تحریک جنسی یا ارگاسم نمی‌تواند موجب زایمان زودرس یا سقط جنین شود. اگرچه ممکن است ارگاسم، تحریک نوک پستان‌ها و پروستاگلاندین موجود در مایع منی باعث ایجاد انقباضات ملایمی در رحم شما شود، اما این انقباضات عموماً موقتی و بی‌خطر است. اگر پزشک شما، نزدیکی و رابطۀ جنسی را برای شما ممنوع یا محدود نکرده است، جای هیچ نگرانی نیست و شما می‌توانید در دوران بارداری نیز رابطۀ جنسی داشته باشید.

 

رابطه زناشویی در دوران بارداری ؛ آیا رابطه جنسی در هنگام بارداری، امن است؟

روابط زناشویی از سه ماهه ی اول تا ماه نهم بارداری باید با اصول خاص دنبال شود .معمولا زوجین طی بارداری تغییراتی را در روابط بین فردی خود تجربه می کنند که یکی از آنها مربوط به روابط زناشویی است. اکثر زنان که دارای حاملگی طبیعی هستند، ممکن است تا زمانی که کیسه آبشان پاره شود و یا به اتاق عمل بروند، به رابطه جنسی ادامه دهند ، بعضی شرایط وجود دارد که ممکن است لازم باشد فعالیت خود را تغییر دهید، یا از رابطه به طور کامل یا از بخشی یا تمام دوران بارداری خود اجتناب کنید.

ماما یا پزشک شما باید به شما بگوید که هر گونه عوارضی اگر دارید یا خواهید داشت که در چه حد از رابطه اجتناب کنید و اگر مطمئن نیستید، از پزشک خود بپرسید ؛ در این بخش از مطالب مهم بخش بارداری نمناک به بررسی کامل آنچه باید در مورد رابطه زناشویی در دوران بارداری بدانید پرداخته شده است.

 

بهترین روش نزدیکی در بارداری چیست

روابط زناشویی در دوران بارداری ,مجاز یا ممنوع

روابط زناشویی زوجین در بارداری تحت تاثیر عواملی مانند :شیوه رابطه زناشویی زوجین قبل از بارداری و مفهوم روابط زناشویی در نظر زوجین، وضعیت سلامت جسمی و روانی و عوارض دوران بارداری، باورها و ویژگی های فرهنگی زوجین، نحوه برخورد آنها با تغییرات فیزیکی زنان طی بارداری و در ضمن ترس از صدمه به جنین در زمان نزدیکی قرار می گیرد.

محدویت زوجین در بارداری عبارت اند از :

1. داشتن سابقه سقط یا زایمان زودرس

2. خون ریزی یا پارگی کیسه آب جنین و یا داشتن سابقه انقباضات خودبه خودی رحمی

3. تعداد زایمان متعدد ونارسایی دهانه رحم

4. چهار تا شش هفته اواخر بارداری

5. داشتن سابقه فشار خون بارداری

 

تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد

آیا رابطه زناشویی در دوران بارداری به کودک آسیب می رساند؟؟

نه، وقتی یک زن باردار و شریک زندگی اش عشقبازی می کند، کودک آسیب نمی بیند.کیسه آمنیوتیک و ماهیچه های قوی رحم، کودک را محافظت می کنند و پلاکت مایع ضخیم که مهر و موم دارد، به گردن رحم کمک می کند ،تا از عفونت محافظت کند.در طی مقاربت، آلت تناسلی فراتر از مهبل (واژن) نمی رود، بنابراین به کودک نمی رسد.

آیا ممکن است رابطه جنسی در بارداری دردناک شود

نه، اگر بارداری معمولی و کم خطر دارید تحریک و رابطه ی جنسی یا ارگاسم نمیتواند باعث درد یا سقط جنین شود. در حالی که ارگاسم ممکن است باعث انقباض خفیف رحم شود (همانطور که تحریک پذیری نوک سینه و پروستاگلاندین ها در مخاط کم میشوند)، انقباضات به طور کلی موقت و بی ضرر هستند.

آیا رابطه جنسی در حال حاضر که من باردار هستم ،باید متفاوت باشد ؟آیا رابطه جنسی در طول حاملگی حرکت سالمی است؟

بسیاری از زنان گزارش میدهند که رابطه زناشویی در دوران بارداری متفاوت است برای بعضی از آنها لذت بخش تر است، حداقل در موارد خاص و بعضی دیگر ممکن است به دلیل بخشی یا همه استرس های بارداری خود یا همسرشان، آن را کمتر لذتبخش بدانند. افزایش جریان خون به ناحیه لگن ممکن است سبب بروز میل جنسی شود.حساسیت بالایی که ممکن است در طول رابطه جنسی به لذت شما افزوده شود ممکن است تخلیه واژن با رطوبت بیشتری داشته باشید که می تواند یک پوئن مثبت باشد از سوی دیگر، ممکن است احساس نکنید که چگونه این تغییرات رخ می دهد و ممکن است لمس دهانه واژن شما گاهی ،شما را ناراحت کند و همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است در هنگام رابطه جنسی یا بلافاصله پس از مقاربت یا ارگاسم، برخی گرفتگیهای شکمی خفیف یا انقباضات داخلی را در خود احساس کنید.

مقاربت جنسی در دوران بارداری

سینه های شما ممکن است ، به ویژه در سه ماهه اول، حساس، سفت و نسبت به لمس و فشار تحریک پذیر باشد ؛ امکان کاهش میل جنسی هست، اما سینه های شما ممکن است بیشتر حساس باشند. بعضی از زنان این حساسیت را بیشتر دوست خواهند داشت، در حالی که دیگران نمی توانند تحمل کنند (و حتی ممکن است ترجیح دهند که سینه هایشان را لمس نکنند).

رابطه جنسی در هنگام بارداری:حالتی که می توانید امتحان کنید

هنگامی که بارداری طبیعی باشد و مانعی برای نزدیکی زوجین وجود نداشته باشد روابط جنسی در طول ماه های حاملگی بلامانع است اما در سه ماهه سوم باید پوزیشن هایی در حین نزدیکی در نظر گرفته شود که به شکم زن باردار صدمه وارد نکند.

بارداری ممکن است در بعضی از خانم ها با کاهش میل جنسی همراه شود که این مساله می تواند به خستگی و تهوع ناشی از مراحل اولیه رشد جنین و جفت مربوط باشد اما در برخی از خانم ها میل جنسی در سه ماهه اول افزایش می یابد.

نوازش کردن خانم ها در دوران بارداری منجر به آرامش فکری و روانی آنها می شود وهمچنین باعث می شود خانم باردارپس از زایمان زودتر به زندگی زناشویی خود بازگردد. حدود(4 تا 6) هفته بعد از تولد فرزند ، مادران می توانند خود را برای رابطه جنسی آماده کنند.

 

 چگونگی روابط زناشویی در دوران بارداری

در اوایل رشد بچه زوجین ممکن است به علت نداشتن حریم خصوصی نتوانند احساسات جنسی خود را بروز دهند بنابر این توصیه می کنیم به حفظ حریم خصوصی در هر مرحله از زندگی بپردازید تا زندگی جنسی با نشاطی را در کنار هم طی کنید.

اگر از چیزی احساس ناراحتی دارید بگذارید شریک زندگی شما بداند، حتی اگر کاری است که شما با هم انجام میدهید. اگر متوجه شدید که احساس شما در حال قلیان است ،اما از رابطه جنسی لذت نمی برید، دیگر فعالیت های وابسته به عشق شهوانی مانند آماده سازی متقابل، رابطه جنسی دهانی یا تحریک خود را داشته باشید. تجربیات شما به عنوان یک زن و شوهر برای ایجاد رابطه جنسی راحت و لذت بخش به هر دو شما کمک خواهد کرد. همچنین به یاد داشته باشید که ارتباط نزدیک روحی با رابطه زناشویی بهتر، رابطه ی تنگاتنگ دارد. اگر در حین رابطه احساس سوزش نکنید یا پزشک شما به شما چیز خاصی توصیه نکرده است، هنوز هم می توانید یکدیگر را در آغوش بگیرید و لذت ببرید، ببوسید و نوازش کنید ، البته بعد از از زمان باردار شدن، رابطه جنسی خود را کم کرده ام.

 

مشکلاتی در رابطه زناشویی در دوران بارداری دارم ؛ آیا این طبیعی است؟

طیف وسیعی از تجارب فردی در مورد میل جنسی در دوران بارداری وجود دارد برخی از زنان در طول بارداری دارای میل جنسی بالایی هستند، این در حالی ست که عده ای دیگر متوجه می شوند که کمتر علاقه مند به رابطه جنسی در طول دوران بارداری هستند. بسیاری از زنان متوجه می شوند که میل جنسی آنها تغییر می کند، شاید بسته به اینکه چه نوع احساسات جسمی و احساسی ای دارند به خصوص در سه ماهه اول، ممکن است احساس خستگی، خجالت زد گی، تغییرات خلق و خو یا تهوع کنید.

این تغییرات غیرمعمول نیست چرا که تغییرات جسمی داشته اید اما قلب خود را در نظر بگیرید- ممکن است متوجه شوید که میل جنسی شما در سه ماهه دوم بعد از تهوع صبحگاهی و خستگی کاهش می یابد با این حال، تمایل و افزایش دوباره میل به رابطه زناشویی در سه ماهه سوم، به خصوص در ماه سوم و دوم، نیز غیرمعمول نیست.

 

بهترین پوزیشن برای دوران بارداری

در این نقطه، شما ممکن است ناحیه تناسلی بیش از حد متورم، دردمند، یا خسته از عشق بازی باشد و به راحتی ممکن است در مورد اینکه چگونه بدن شما تغییر کرده یا با رویکرد زایمان و تولد مواجه شده است، خودتان متوجه این تغییرات موقت شده باشید.

اجازه دهید شریک زندگی تان بداند که چه احساسی داریدو اطمینان می دهید هنوز دوستش دارید ، این که خطوط ارتباطی را باز نگه داریم و از یکدیگر حمایت کنیم تا بتوانیم با همکاری و همدلی این تغییرات را به بهترین نحو پشت سر بگذاریم.

 

آیا حاملگی من بر روی میل جنسی شریک زندگی من تاثیر می گذارد؟

اکثر شرکای عاشق، همسر باردار خود را جذاب تر می دانند یا حتی بیشتر از این، هرچند که همه حتی ممکن است رابطه زناشویی نداشته باشند اما به دلایل مختلف، میزان میل شما به همسرتان ممکن است بخشی از طبیعت زمان حاملگی شما باشد. به عنوان مثال، شریک زندگی شما ممکن است درباره مسئولیت والد بودن شما نگران باشد و اضطراب ممکن است بر میل جنسی تاثیر بگذارد. احتمالا شایعترین دلیل که مردان در رابطه با رابطه جنسی در حین بارداری بیشتر در معرض استرس قرار می گیرند، ترس از این است که مقاربت به نوزاد آسیب می رساند.

اگر شریک زندگیتان درمورد ایمنی رابطه جنسی در حین بارداری نیاز به اطمینان داشته باشد، او را با نکات درست قبل زایمان آشنا و با خود همراه کنید ، مهمتر از همه، در مورد ترس و اضطراب و همچنین نیازها و خواسته هایتان با یکدیگر صحبت کنید. ارتباطات صمیمانه ی درونی شما می تواند تنش زیادی را از بین ببرد و به شما اجازه می دهد که آرامش داشته باشید، از یکدیگر لذت ببرید و راه هایی برای صمیمی تر بودن پیدا کنید، به خصوص اگر شما مقاربت دارید.

 

روشهای آمیزش در دوران بارداری

چگونه می توانم خودم را از عفونت های جنسی منتقل شونده در بارداری محافظت کنم؟

اگر شما در معرض خطر ابتلا به عفونت های منتقل شونده از راه تماس جنسی هستید (STIs) - یعنی اگر شما در یک رابطه متقابل یکپارچه با یک شریک بدون عفونت نیستید - باید از رابطه جنسی اجتناب کنید و یا حداقل از کاندوم لاتکس استفاده کنید ؛ اگر لاتکس برای شما مناسب نیست، از کاندوم های زنانه استفاده کنید.

در هنگام بارداری بهترین حالت برای رابطه زناشویی چیست؟

شما ممکن است مجبور به سعی و خطا برای پیدا کردن موقعیت هایی که برای شما راحت تر است، شوید ؛ پیدا کردن یک موقعیت راحت برای مقاربت، بیشتر به عنوان یک چالش همزمان با رشد شکم شما تشدید می شود. به عنوان مثال، موقعیت متداولِ (قرار گرفتن مرد روی همسر) به طور فزاینده ای دشوار است زیرا بارداری شما به مرور پیشرفت می کند و این کار تقریبا عملاً غیرممکن می شود.

(اگر بعد از سه ماهه اول از این حالت استفاده می کنید، یک بالش زیر کمر خود بگذارید، شما از پشت خم شده و پشت شما صاف قرار نمیگیرد و مطمئن شوید که شریک زندگی شما وزن خود را کنترل می کند که برروی شما نیفتد، بنابراین سنگینی وزن وی بر روی شکم شما نیست.) اگر احساس می کنید نیاز به خلاقیت دارید، اسلایدهایی از حالتهای جنسی در حین بارداری را نگاه کنید ، شما می توانید تصاویر و راهنمایی های مفیدی برای راحت بودن در حالت های مختلف و در مراحل مختلف بارداری پیدا کنید.

 

حالت های رابطه ی جنسی در بارداری

روابط زناشویی و جنسی در سه ماهه اول بارداری

با شروع تهوع و استفراغ دوران بارداری از هفته 6 بارداری ، روابط جنسی نیز ممکن است موجب بروز حالت تهوع در زنان باردار شود. اغلب زنان در دوران بارداری حس بویایی شان تقویت شده و هر بویی به نظرشان تهوع آور است همچنین در سه ماهه اول بارداری بروز حساسیت سینه ها در زنان شایع است وهنگام بر انگیختگی جنسی ، تحریک سینه ها می تواند دردناک باشد ،بنابراین باید محدود و متوقف شود.

چه اقداماتی باید انجام دهیم تا در دوران بارداری روابط جنسی بهتری داشته باشیم

1. در دوران بارداری خستگی فیزیکی به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد می شود که منجر به توقف فعالیت جنسی در بعضی از خانم ها می شود. به همسرتان اجازه دهید احساسات شما را در مورد آمیزش و لمس سینه ها درک کند. به او بگویید که هنوز دوستش دارید.

2. در طی سه ماهه اول بارداری بسیاری از خانم ها از دل درد و کرامپها وکمر درد پس از ارگاسم شکایت می کنند که ماساژ کمر در این صورت بسیار مفید خواهد بود ،از همسرتان بخواهید محبتش را با ماساژ دادن، در آغوش گرفتن و بوسیدن به شما ابراز کند .

3. اگر تهوع و استفراغ شدید دارید رابطه عاشقانه تان را با فرستادن پیام کوتاه و ایمیل با همسرتان حفظ کنید.

4. یکی از عواملی است که زوج ها از انجام روابط جنسی چشم پوشی می کنند ، ترس از سقط است اما پس از هفته 20 بارداری دیگر نگران سقط جنین نباشید و در سه ماهه دوم با خیال راحت به آمیزش بپردازید.

 

چگونگی روابط زناشویی در اوایل بارداری

روابط زناشویی و جنسی در سه ماهه دوم بارداری

1. در دوران بارداری بافتهای داخل و اطراف واژن به علت افزایش عروق خونی و خونرسانی دچار احتقان می شوند .در این دوره از حاملگی بافت ها متورم و قرمز مایل به ارغوانی می شوند بنابراین زنان باردار در حالت برانگیختگی فیزیولوژیک به سر می برند. برانگیختگی فیزیولوژیک منجر به لغزنده شدن واژن می شود. بازگشت به حالت عادی پس از ارگاسم در این دوران از بارداری نیازمند وقت بیشتر بوده و به صورت کامل انجام نمی شود. این حالت همراه پرخونی لگن باعث بروز کرامپها و کمردرد می شود .

2. یکی از عوارض شایع این دوره ،دیس پارونی (درد در حین آمیزش عمیق) است که ناشی از عفونت مجاری ادراری؛ عدم لغزندگی واژن یا فشرده شدن آلت روی دهانه رحم است.

چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

3. بدن زن باردار در طی سه ماهه دوم بارداری ویژگی های حاملگی را بیشتر نشان می دهد و شکم نیز بزرگ تر می شود. بنابراین قرار گرفتن درپوزیشن رو در رو که مرد در بالا قرار می گیرد می تواند باعث بروز ناراحتی در زنان شود زیرا فشارزیادی بر سینه ها و شکم در این حالت به وجود می آید .بنابراین باید از روش هایی که فشار کمتری بر روی سینه و شکم شما وارد بیاورد استفاده کرد ، قرار گرفتن در وضعیت پهلوبهترین حالت برای این دوره از بارداری است .

4. حرکت جنین موجب کاهش میل جنسی دربعضی از خانم ها می شود. احساس حرکت جنین در طی فعالیت جنسی موجب می شود که بسیاری از خانم ها احساس گناه کرده و تصور کنند جنین آنها را می بیند در حالی که این نگرانی کاملاً بی مورد است .

5. بسیاری از خانم ها در این دوران فعالیت جنسی خود را افزایش می دهند زیرا در این دوره از بارداری میل جنسی زنان افزایش و ترس از سقط جنین کاهش می یابد.

 

چگونگی روابط زناشویی در سه ماه دوم بارداری

روابط زناشویی و جنسی در سه ماهه سوم بارداری

1. اغلب زنان باردار در سه ماهه سوم بارداری از مشکلات گوارشی رنج می برند که در هنگام روابط زناشویی این مشکلات شدید تر می شود،در این صورت با نزدیکی از پهلو این مشکلات برطرف می شود.

2. وجود هموروئید در دوران بارداری برعلایق و روابط جنسی تاثیر منفی می گذارد بنابراین در این دوران توصیه های لازم برای کاهش یبوست را باید جدی گرفت.

3. هنگام نزدیکی در دوران بارداری رحم ممکن است دچار انقباض های مداوم و طولانی مدت گردد که این حالت برای بعضی از زنان لذت بخش بوده و برای بعضی دیگر موجب ترس و وحشت می شود زیرا مادران در این حالت نگران نرسیدن اکسیژن به جنین و صدمه دیدن جنین هستند در حالی که این نگرانی بیهوده است .

 

چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

1. هنگامی که در رحم احساس فشار و انقباض کردید به پهلو چپ دراز بکشید ، شاید قرار گیری در این حالت باعث کندشدن ضربان قلب جنین شود، اما این حالت خطر آفرین بودن نیست .

2. فاز بازگشت پس از ارگاسم در دوران بارداری ناقص بوده و احساس برانگیختگی در زن، ادامه می یابد. بنابراین پس از آمیزش معاشقه را طولانی تر کنید.

3. بسیاری از زنان در دوران بارداری از عدم ارضای جنسی یا ارگاسم شکایت دارند اما این حالت طبیعی است. در صورت تمایل، مدت معاشقه پیش از آمیزش را طولانی کنید .

4. در سه ماهه سوم بارداری به دلیل کمبود خواب و تحمل وزن زیاد شکم ، مادران باردار احساس خستگی دارند. اگر احساس خستگی کردید ، وضعیتتان را تغییر داده و یا به پهلوی چپ بخوابید. ماساژدادن کمرتوسط همسرتان علاوه بر کاهش درد و گرفتگی می تواند ارتباط شما را با همسرتان حفظ کند. یکی دیگر از کارهایی که باعث ارتباط بیشتر زوجین در این دوران می شود حرف زدن همسر با جنین است.

5. برخی از زنان با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن شکم احساس منفی نسبت به خودشان دارند اما برخی دیگر احساس خوشایندی ازتغییرات بارداری خود دارند ، برخی مردان نیز تغییرات بارداری همسرشان برایشان جذاب است.

 

چگونگی روابط زناشویی در سه ماهه سوم بارداری

در صورت بروز چه نوع علائمی باید با پزشک یا ماما تماس بگیرم؟

در طول رابطه و یا فقط بعد از رابطه جنسی یا ارگاسم دقایقی اگر احساس ناراحتی کنید، طبیعی است اما اگر بعد از چند دقیقه احساس درد از بین نرفت، یا اگر بعد از مقاربت دچار درد یا خونریزی شده اید، با مراقب خود تماس بگیرید. هر زمان که سؤال یا نگرانی درباره مسائل جنسی دارید، دریغ نکنید و با پزشک یا ماما صحبت کنید، به ویژه اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز دارید که در مورد ایمنی کودک نگرانی داشته باشید یا خیر. اگر به شما گفته می شود که از داشتن رابطه جنسی جلوگیری کنید، دقیق اطمینان حاصل کنید که آیا شما باید از دخول یا ارگاسم یا هر دو ، اجتناب کنید یا خیر.

 

 

منابع:

namnak.com

madarsho.com

 

 

 

 

روابط دوران بارداری،رابطه در دوران بارداری،رابطه در دوران بارداری نی نی سایت،پوزیشن رابطه دوران بارداری،رابطه در دوران بارداری مضر است،رابطه در دوران بارداری چگونه باشد،رابطه در دوران بارداری ماه اول،رابطه زناشویی دوران بارداری،رابطه زناشویی در دوران بارداری از نظر اسلام،رابطه در دوران اول بارداری،رابطه در دوران اوایل بارداری،رابطه در دوران بارداری در اسلام،رابطه ازپشت در دوران بارداری،رابطه از عقب در دوران بارداری،زمان رابطه برای بارداری،رابطه زناشویی در دوران بارداری باید چگونه باشد،زمان رابطه برای بارداری پسر،زمان رابطه برای بارداری از نظر اسلام،رابطه در دوران قاعدگی باعث بارداری میشود،در دوران بارداری رابطه چگونه باید باشد،برقراری رابطه در دوران بارداری،رابطه از پشت در دوران بارداری،پوزیشن رابطه در دوران بارداری،رابطه دهانی در دوران بارداری تبادل نظر،رابطه تو دوران بارداری،رابطه تو دوران بارداری نی نی سایت،تصاویر رابطه در دوران بارداری،رابطه زناشویی در دوران بارداری چگونه باید باشد،دوران بارداری چگونه رابطه داشته باشیم،در دوران بارداری چگونه رابطه داشته باشیم،چگونگی رابطه در دوران بارداری،ایا داشتن رابطه در دوران بارداری خطرناک است،خطرات رابطه در دوران بارداری،خاطرات رابطه در دوران بارداری،زمان رابطه در بارداری،رابطه در دوران بارداری ضرر دارد،رابطه در زمان بارداری،روابط در دوران بارداری،رابطه زناشویی در دوران بارداری،روشهای رابطه در دوران بارداری،دوران بارداری و رابطه زناشویی،رابطه زناشویی در دوران بارداری نی نی سایت،رابطه زناشوی در دوران بارداری،رابطه ی زناشویی دوران بارداری،رابطه مقعدی در دوران بارداری نی نی سایت،رابطه دهانی در دوران بارداری نی نی سایت،سردی رابطه در دوران بارداری،شرایط رابطه در دوران بارداری،آیا رابطه در دوران بارداری ضرر دارد،ایا رابطه مقعدی در دوران بارداری ضرر دارد،طریقه رابطه در دوران بارداری،روابط دوران عقد و بارداری،عوارض رابطه در دوران بارداری،عکس رابطه در دوران بارداری،فواید رابطه در دوران بارداری،فیلم رابطه در دوران بارداری،دوران بارداری میشه رابطه داشت،در دوران بارداری میتوان رابطه داشت،در دوران بارداری میشه رابطه داشت،در دوران بارداری میتوان رابطه زناشویی داشت،رابطه نامشروع در دوران بارداری،رابطه با همسر در دوران بارداری،رابطه ی زناشویی در دوران بارداری،رابطه ی دهانی در دوران بارداری،رابطه ی زناشویی از پشت در دوران بارداری،رابطه حاملگی و قاعدگی،حاملگی رابطه زناشویی،حاملگی رابطه نامشروع،رابطه در حاملگی،رابطه حین حاملگی،رابطه هنگام حاملگی،رابطه دوران حاملگی،رابطه موقع حاملگی،رابطه اوایل بارداری،ایا رابطه ازمقعدباعث حاملگی میشود،رابطه بعد از حاملگی،رابطه مقعدی احتمال حاملگی،حاملگی از رابطه پشت،رابطه در ماه اول حاملگی،رابطه مقعدی و احتمال حاملگی،رابطه بارداری با پریود،رابطه بارداری با کم کاری تیروئید،رابطه برای بارداری،رابطه برای بارداری نی نی سایت،رابطه مقعدی باعث حاملگی میشود؟،رابطه ازپشت باعث حاملگی میشود،رابطه دهانی باعث حاملگی میشود،رابطه از عقب باعث حاملگی میشود،رابطه تو حاملگی،رابطه تهوع بارداری و هوش جنین،رابطه تهوع بارداری با جنسیت جنین،رابطه تو بارداری نی نی سایت،رابطه تو بارداری،رابطه تهوع بارداری باهوش جنین،رابطه در حاملگی نی نی سایت،رابطه در بارداری،رابطه در بارداری نی نی سایت،رابطه در بارداری تا هفته چندم،رابطه دوران بارداری،رابطه در بارداری از نظر اسلام،رابطه زمان حاملگی،بارداری رابطه زناشویی،رابطه زمان بارداری،رابطه در زمان حاملگی،رابطه زناشویی در زمان حاملگی مشکل دارد؟،رابطه زناشویی در زمان حاملگی،رابطه داشتن در زمان حاملگی،رابطه سردرد بارداری با جنسیت جنین،رابطه موقع بارداری،رابطه ازپشت باعث حاملگی میشه؟،رابطه از پشت باعث حاملگی میشه،چند روز بعد رابطه حاملگی مشخص میشود،رابطه بارداری نی نی سایت،رابطه بارداری ناخواسته و جنسیت جنین،بارداری رابطه نامشروع،رابطه بارداری و پریود،رابطه بارداری و کم کاری تیروئید،رابطه بارداری و اسهال،رابطه بارداری و پریودی،رابطه بارداری و تیروئید،رابطه بارداری و جوش صورت،رابطه بارداری و ماه گرفتگی،رابطه و بارداری،رابطه هنگام بارداری،رابطه در هنگام حاملگی،رابطه ی مقعدی باعث حاملگی میشود؟،رابطه ی پریود و حاملگی،نزدیکی در بارداری ضرر دارد،نزدیکی در بارداری چگونه باشد،نزدیکی دوران بارداری،نزدیکی برای بارداری از نظر اسلام،نزدیکی در بارداری باید چگونه باشد،نزدیکی هنگام بارداری،نزدیکی موقع بارداری،چندروزبعداز نزدیکی بارداری مشخص می شود،نزدیکی در دوران بارداری از نظر اسلام،نزدیکی در دوران بارداری از نظر شرعی،نزدیکی در دوران بارداری از نظر اهل سنت،نزدیکی در اواخر بارداری،نزدیکی در دوران بارداری از پشت،دفعات نزدیکی برای بارداری،روش نزدیکی برای بارداری،زمان نزدیکی برای بارداری پسر،نحوه نزدیکی برای بارداری،چگونگی نزدیکی برای بارداری،طرز نزدیکی برای بارداری،نزدیکی هرشب برای بارداری پسر،نزدیکی در هفته پنجم بارداری،نزدیکی در ماه پنجم بارداری،نزدیکی در هفته پانزدهم بارداری،روش نزدیکی برای بارداری پسر،نزدیکی در ماه پنجم بارداری نی نی سایت،دفعات نزدیکی برای بارداری پسر،نزدیکی تو بارداری،فاصله نزدیکی تا بارداری،زمان نزدیکی تا بارداری،نزدیکی جهت بارداری،نحوه نزدیکی جهت بارداری،تعداد دفعات نزدیکی جهت بارداری،تعداد دفعات نزدیکی جهت بارداری پسر،روش صحیح نزدیکی جهت بارداری،زمان مناسب نزدیکی جهت بارداری،نزدیکی در هفته سوم بارداری،نزدیکی در ماه سوم بارداری،نزدیکی درسه ماهه سوم بارداری،نزدیکی در ماه ششم بارداری،نزدیکی در هفته ششم بارداری،نزدیکی در هفته شانزدهم بارداری،نزدیکی در بارداری ضرر دارد نی نی سایت،نزدیکی در دوران بارداری ضرر دارد،پوزیشن نزدیکی در بارداری عکس،پوزیشن نزدیکی در بارداری فیلم،نزدیکی در موقع بارداری،نزدیکی در ماه نهم بارداری،نزدیکی در ماه آخر بارداری نی نی سایت،پوزیشن نزدیکی در بارداری نی نی سایت،نزدیکی در ماه هشتم بارداری نی نی سایت،نزدیکی هر شب برای بارداری نی نی سایت،نزدیکی در ماه اول بارداری نی نی سایت،نزدیکی در ماه نهم بارداری نی نی سایت،نزدیکی در اوایل بارداری و لکه بینی،نزدیکی در ماه 9 بارداری،،بارداری دخول کامل،دخول در بارداری،دخول برای بارداری،بدون دخول بارداری ممکن است،دخول در بارداری با تصویر،دخول در بارداری نی نی سایت،بدون دخول بارداری صورت میگیرد؟،دخول و بارداری،دخول در بارداری اینستا،بدون دخول امکان بارداری هست،بدون دخول امکان بارداری وجود دارد،بدون دخول احتمال بارداری هست،آیا بدون دخول بارداری انجام میشود،آیا بدون دخول بارداری امکان پذیر است،دخول در اوایل بارداری،دخول در اواخر بارداری،میزان دخول برای بارداری،آموزش دخول برای بارداری،عکس دخول برای بارداری،میزان دخول برای بارداری نی نی سایت،مراحل دخول برای بارداری،دخول عمیق برای بارداری نی نی سایت،دخول در ماه پنجم بارداری،دخول در بارداری ویکی پدیا،زمان دخول تا بارداری،فاصله دخول تا بارداری،از دخول تا بارداری،از زمان دخول تا بارداری،میزان دخول جهت بارداری،دخول در ماه چهارم بارداری،دخول دوران بارداری،دخول در دوران بارداری،دخول در زمان بارداری،ایا بدون دخول بارداری رخ میدهد،دخول در ماه سوم بارداری،دخول در ماه ششم بارداری،آیا بدون دخول بارداری صورت میگیرد؟،دخول اسفنج ضد بارداری،آیا دخول در بارداری ضرر دارد،دخول پوزیشن نزدیکی در بارداری عکس،عکس دخول بارداری،بارداری عدم دخول،برای بارداری دخول کامل لازم است،ایا برای بارداری دخول کامل لازم است،برای بارداری دخول لازم است،دخول موقع بارداری،آیا بدون دخول بارداری ممکن است،ایا بدون دخول بارداری ممکنه،ایا دخول باعث بارداری میشود،آیا دخول در بارداری ممکن است،عدم دخول باعث بارداری میشود،دخول عمیق در بارداری نی نی سایت،دخول در ماه نهم بارداری،دخول در ماه نهم بارداری نی نی سایت،عدم دخول و بارداری،دخول ناقص و بارداری،دخول سطحی و بارداری،دخول کم و بارداری،دخول نصفه و بارداری،دخول در هنگام بارداری،ایا بدون دخول هم بارداری صورت میگیرد،دخول در ماه هشتم بارداری،دخول در ماه هفتم بارداری،روش های دخول هنگام بارداری،آیا بدون دخول امکان بارداری هست،

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By big20.blog.ir Copyright © 2020