رابطه (مقعدی) دوران نامزدی و عقد (حکم شرعی و اسلامی) | رابطه از مقعد حامله می کند؟!(روش تشخیص) (درصد بارداری مقعدی) عوارض و پماد بدون درد آنال

https://bayanbox.ir/view/537936958295933492/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%DB%8C-%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5.jpg

رابطه (مقعدی) دوران نامزدی و عقد (حکم شرعی و اسلامی) | رابطه از مقعد حامله می کند؟!(روش تشخیص) (درصد بارداری مقعدی) عوارض و پماد بدون درد آنال

معمولا برای زودج های جوان بالاخص دو دوران عقد و نامزدی که امکان رابطه جنسی به صورت رسمی را ندارند این اشتیاق پیش میاید که از طریق پشت و یا مقعد رابطه لذت بخش برقرار کنند. متاسفانه خیلی از جوانان اطلاعات لازمی در این زمینه ندارند و حتی روی پرسیدنش از متخصصین را هم ندارند.. در این مقاله کامل و اکمل در سایت big20.blog.ir تمام مواردی که زوج های محترم قبل از انجام رابطه مقعدی بایدب دانند، را جامعا توضیح داده ایم.. لطفا با دقت و حساسیت بیشتری این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.. رسالت ما آگاه سازی شما عزیزان است..

 

دانلود آموزش: افزایش سایز و قطر آلت تناسلی آقایان + درمان زودانزالی و افزایش نعوظ طولانی

 

آمیزش جنسی مقعدی یا دخول مقعدی نام گونه ای از آمیزش جنسی است که در آن برای لذت جنسی، یک آلت مردی وارد مقعد دیگری می‌شود.دیگر انواع رابطهٔ جنسی مقعدی با انگشت کردن یا اسباب‌بازی‌های جنسی در ناحیهٔ مقعد صورت می‌گیرد.

رابطه مقعدی و مضرات آن

 مضرات رابطه ی مقعدی بسیار خطرناک تر از ان است که حتی زوجین فکرش را هم بکنند. خونریزی و بریدگی های مقعد بعد از رابطه مقعدی زن را تا حد ابتلا به اچ آی وی هم می برد.

رابطه مقعدی

همه می دانیم که این نوع رابطه به هیچ وجه در اسلام و از لحاظ پزشکی قابل قبول نیست چرا که  مراجع نیز در مورد این عمل جنسی غیر طبیعی در حالتی که زن نسبت به انجام آن «رضایت» داشته باشد کراهت شدید را بیان فرموده اند، وگرنه نزدیکی از پشت حرام می باشد. به همین دلیل چنان چه «زن» راضی به این عمل نباشد، شوهر شرعاً نمی تواند همسرش را مجبور به این کار نماید.

مضرات رابطه مقعدی از دیدگاه اسلام:

امام صادق (ع)در مورد  «نزدیکی از پشت» اجازه زن را شرط می داند مگر نه حرام است.

برخی از علما می گویند رابطه مقعدی حتی با اجازه زن هم مکروه است.

مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد  برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل می شود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سرد مزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی می یابد که وسیله دفع شهوت شده و خودش نباید از این عمل خدادادی لذتی ببرد.

زن در این نوع ارتباط دچار درد بسیار شدیدی خواهد شد که گاه تا مدتی امکان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اینکه این درد فراوان، هیچ لذتی از این رابطه جنسی برای او باقی نخواهد گذاشت.

مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت مرد این میکروبها می توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده خود و او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.

 

مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک است و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.

از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچه ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل می کند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.

عوارض رابطه مقعدی

در این نوع رابطه، مهم ترین خطری که اشخاص را تهدید می کند تماس خونی مستقیم و همچنین مایعات درونی بدن با خون شریک جنسی می باشد که در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، احتمال سرایت ویروس اچ. آی. وی. به شریک سالم وجود دارد.

عفونت یکی از شایع ترین عوارض این نوع رابطه است

حلقه خروجی جداره مقعد به دلیل اینکه مانند واژن قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری لازم برای نزدیکی و حرکت رفت و برگشتی پنیس(آلت تناسلی مرد) را ندارد، در نتیجه احتمال خراش برداشتن و خون ریزی آن بسیار بالا می باشد. این خراش ها و بریدگی ها اغلب در بافت و بسیار ریز می باشند و معمولاً با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند. هم چنین، نوک آلت تناسلی مردان نیز به دلیل عدم وجود محیطی مناسب برای حرکت رفت و برگشتی احتمال دارد که دچار خراش در سطح گردد که این مورد خطر دریافت ویروس را در شخص فاعل هم افزایش می دهد.

داشتن رابطه مقعدی موجب به وجود آمدن زخم هایی ریز می شوند که اگر چه بسیار ریز بوده و شاید هیچگونه دردی نداشته و با چشم قابل مشاهده نباشند ولی شاهراه فوق العاده بزرگی برای ورود باکتری ها و ویروس های خطرناک داخل جریان خون می باشند. این میکروب ها می توانند بیماری های STD نظیر بیماری ایدز و انواع عفونت های دستگاه گوارشی عفونت های روده ای را ایجاد کنند.

عوارضی که رابطه مقعدی دارد

از دیگر خطرات رابطه ی مقعدی به خصوص برای زنان باید گفت :  انجام رابطه جنسی مقعدی به صورت مکرر به تدریج سبب فراختر شدن مقعد شده و چین های مخاطی مقعد از بین رفته و در موارد پیشرفته نارسائی عضله اسفنگتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی نیز ایجاد خواهد شد.

به دلیل نزدیکی زیاد مقعد به مهبل می تواند موجب ورود ویروس های موجود در روده به مهبل شده و بیماریهای عفونی در این ناحیه، همانند ترشحات بد بو در مهبل ، عفونت مثانه ، زگیل ، تبخال ، اختلال و عفونت کلیه ها و حتی سرطان را ایجاد نماید.

دیواره داخلی روده بزرگ (بخش داخلی مقعد) خود قابلیت جذب مستقیم مواد و انتقال مستقیم آن به خون را دارد. بر اساس آمار، انتقال ویروس اچ. آی. وی. از طریق رابطه جنسی مقعدی، همچنان بالاترین میزان درصد خطر اننقال را به خود اختصاص می دهد.

توصیه های مفید جهت بهتر شدن رابطه زناشویی مقعدی

برای انجام رابطه جنسی از طریق مقعد باید آرام کار کنید چراکه وارد کردن آلت داخل مقعد به طور سریع و ناگهانی چیزی بجز درد را نصیب شریک جنسی نمی کند.

در هنگام نزدیکی جنسی رابطه جنسی مقعدی میتواند بسیار دردناک باشد و به شریک جنسی شما بجای لذت درد عمیقی ببخشد .

اگر می خواهید رابطه جنسی لذتبخشی را بدون درد و ناراحتی شریک جنسیتان تجربه کنید با این مقاله همراه باشید .برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک کنید.

تحریک این ناحیه ازبدن برای خیلی ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشید که رکتوم یا خود مقعد بسیار حساس بوده و باید با احتیاط به ان نزدیک شوید!

ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت « باید قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهایتان را بشوئید» ناحیه مقعد وی را نوازش کنید. به عکس العمل او دقت کنید، اگر با اینکار شما آسان بودو مشکلی نداشت آنگاه باسن وی را بیشتر باز کرده و انگشت را عمیق تر ببرید.

قبل از شروع مطمئن شوید که انگشتان شما بخوبی لیز هستند. شما می توانید از مواد لیز کننده مخصوص استفاده کنید ولی ساده ترین ودر معرض ترین ماده برای اینکار، بزاق دهان شماست!کم کم و به آهستگی انگشت خود رابه داخل فرو ببرید. برای حفظ اسانی او مراقب باشید که هیچ فشاری وارد نکنید.

هنگامی که انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی دیواره آن را ماساژ دهید تا به تدریج ماهیچه های این ناحیه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پیدا کند.هنگامی که احساس کردید مقعد کاملا” شل شده و هر دو شما آمادگی لازم را دارید آنگاه مقدار زیادی از ماده لیز کننده را روی آلت خود ریخته و سر آن را به آهستگی وارد مقعد کنید. بیاد داشته باشید که به منظور حفظ سلامتی خود همیشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسی حتماً باید از کاندوم استفاده نمائید.در ابتدا که می خواهید آلت خودرا وارد مقعد می کنید ممکن است انجام ان بسیار سخت بوده و فقط بتوانید قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائید.

ولی به تدریج که بدن شریک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما آسان تر شده و می توانید مقدار بیشتری از ان را وارد نمائید. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجوددارد.

بهتر است اول ناحیه سر آلت را وارد کرده و به طور آهسته و ریتمیک، آن را داخل و خارج کنید.هنگامی که بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بیشتری از آلت خودرا وارد مقعد کنید و همان گونه به داخل و خارج کردن همین مقدار از آلتتان ادامه دهید. همینطور تا زمانیکه طرف مقابل هنوز میتواند تحمل کند آلت خودرا بیشتر وارد کنید.

با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زیادی در کاهش درد و ایجاد لذت از این نوع رابطه جنسی در او دارد. بیاد داشته باشید که هرگز در پایان رابطه جنسی، آلت خودرا به طور ناگهانی از مقعد بیرون نکشید، زیرا باعث ایجاد درد شدیدی در وی خواهد شد.

در پایان لازم است یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه جنسی مقعدی تأکید کنم. مقعد به طور طبیعی محل زندگی عوامل بیماریزای بسیاری است که تماس با آن ها میتواند سلامت شما رابه خطر بیندازد. به منظور جلوگیری از ابتلا به انواع مریضی ها مخصوصا” مریضی ایدز استفاده از کاندوم برای انجام رابطه جنسی مقعدی ضروری است.

همچنین باید دستان خودرا قبل و بعد از انجام رابطه جنسی مقعدی بخوبی تمیز کنید. بیاد داشته باشید که انگشت یا آلتتان راکه وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل ان هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید. زیرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجوددارد.

نکات جالب درباره رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی میتواند برای عده ای از زنان لذت بخش باشد و هر دو طرف از رابطه لذت زیادی ببرند. دراین باره ذکر چند نکته مهم است.

آیا سکس مقعدی باعث حاملگی می شود؟

رابطه مقعدی و بارداری

به طور کلی، امکان بارداری از طریق مقعد وجود ندارد. اما اگر مایع منی در هر نقطه‌ای وارد واژن شود، ممکن است بارداری رخ دهد. احتمال بارداری تنها با رابطه مقعدی بسیار پایین است، اما باز هم احتمال کمی وجود دارد، مخصوصا اگر این رابطه همراه با فعالیت‌ های جنسی مختلف همراه باشد. باورهای نادرست زیادی در مورد بارداری و رابطه جنسی وجود دارد، مانند احتمال بارداری از طریق معاشقه و موثر بودن روش بیرون کشیدن آلت پیش از انزال.

در صورت تراوش مایع منی از مقعد یا سرازیر شدن آن به داخل واژن ممکن است باردار شوید. حاملگی زمانی اتفاق می افتد که یک اسپرم زنده ی موجود درون مایع منی، با یک تخمک بالغ در رحم یا لوله فالوپ ارتباط برقرار کند. طبق تعریف رابطه مقعدی یعنی ورود آلت تناسلی مردانه در مقعد شخص دیگر. از نظر تئوری، تمام مایع منی و اسپرم در این نوع رابطه از فرج و واژن دور نگه داشته می شوند. اما اگر منی از مقعد خارج شود یا به داخل واژن سرازیر شود، احتمال بارداری وجود دارد.

اگرچه احتمال بارداری از طریق رابطه مقعدی بسیار کم است، اما خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی (STI) بسیار بالا است. برای کاهش خطر ابتلا به STI، همیشه هنگام هر نوع فعالیت جنسی از کاندوم استفاده کنید.

رابطه جنسی از پشت و بزرگ شدن باسن زن این موضوع درست است؟

برخلاف تصور تعداد زیادی از خانم ها رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی شود. در مطالب قبلی پاتوق ۲۰۰۰ گفته شد که رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می شود اما از نظر علمی ثابت نشده است که رابطه جنسی از مقعد یا آنال سکس باعث بزرگ شدن باسن شود.

 

آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن دهانه مقعد می شود؟

بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می دهد و به مرور باز می شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم برای خیلی از خانم ها اتفاق میوفتد.

 

آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری میشود؟

خیر مگر در مواردی که روی مقعد ریخته شود و قسمتی از ان به داخل واژن وارد شود. اما اگر اسپرم درون مقعد ریخته شود باعث بارداری نخواهد شد

 

آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟

ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمیکند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت میشود. دلیل اصلی ان وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ی بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در ان قسمت ازبدن برای جذب آب و پیش گیری از یبوست الزامی است.

منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریعتر این میکروب کمک می کند و لزا اینکار به هیچ وجه توصیه نمیشود.

 

آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟

بله رابطه جنسی از پشت توسط دکتر قانونی قابل تشخیص است

 

یکبار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص میشود؟

به طور کلی هر چه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می شود مثلاً اگر کسی یکبار رابطه جنسی از مقعد داشته و از ان زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

 

تشخیص رابطه مقعدی

نشانه های برقراری رابطه جنسی از مقعد:

در صورت مکرر بودن ، علایم دخول را می توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از 3-2مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین ها ، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گهگاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می گردد ، دیده می شود.

اگر مفعول حرفه ای باشد ضخیم شدن پوست حتی به داخل رکتوم امتداد می یابد و فیسوزهای بهبود یافته قبلی به صورت خطوط کم رنگ در محل چین ها دیده می شود . در مفعولین حرفه ای مقعد شکل قیفی پیدا می کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد.

 

در افراد حرفه ای و در مشاهده مقعدی اکثرا علائمی مشاهده نمی گردد مگر از مانور به خصوصی استفاده نمائیم . مواقعی که شخصی در حالت معاینه قرار دارد انگشتان بزرگ را در فاصله کمی از مقعد قرار داده و با بقیه انگشتان باسن را گرفته و به طرف کناره ها می کشیم تا چین ها مقعدی به خوبی نمایان شوند .

سپس به طور عمدی به اسفنکتر فشار آورده و تا فرد خود را جمع کند و اگر افکار او را به نکته دیگری جلب نمایید حرکت ارادی اسفنکتر از بین رفته و حالت آن مشحص می شود .

علائم پارگی اسفنکتر چین ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه می باشد شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر می باشد.

 

در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد.دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی- ایجاد بواسیر و هموروئید-زایده های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی-زگیلهای کوچک-بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن مجرای مقعدی و … شود.

 

منابع:

namnak.com

saednews.com

beytoote.com

drzakerin.com

 

رابطه مقعدی از نظر آیت الله محقق کابلی،رابطه مقعدی از نظر آیت الله سیستانی،رابطه مقعدی در دوران نامزدی نی نی سایت،رابطه مقعدی در دین اسلام،رابطه مقعدی در بارداری نی نی سایت،رابطه مقعدی و درصد بارداری،رابطه مقعدی باعث حاملگی میشود؟،رابطه مقعدی روزه را باطل میکند،رابطه مقعدی تا چند سال قابل تشخیص است،رابطه مقعدی حکمش چیست،رابطه مقعدی حامله می کند،در رابطه مقعدی از چه پمادی استفاده کنیم،در رابطه مقعدی احتمال بارداری هست؟،آیا رابطه مقعدی روزه را باطل میکند،رابطه ی مقعدی روزه را باطل میکند،رابطه مقعدی و روده،رابطه مقعدی در زمان قاعدگی نی نی سایت،ژل رابطه مقعدی،رابطه مقعدی و سرطان روده،رابطه مقعدی باعث سرطان روده می شود،رابطه مقعدی در سه ماه اول بارداری،ایا رابطه مقعدی سرطان زاست،رابطه مقعدی حکم شرعی،رابطه مقعدی دلیل طلاق،آیا رابطه مقعدی عقد را باطل میکند؟،آیا رابطه مقعدی غسل جنابت دارد،رابطه مقعدی قبل از ازدواج نی نی سایت،رابطه مقعدی و کیست تخمدان،رابطه مقعدی باعث لاغری می شود،ایا رابطه مقعدی ماهی یکبار ضرر دارد،رابطه مقعدی در ماه هشتم بارداری،ایا در رابطه مقعدی احتمال بارداری وجود دارد،آیا رابطه مقعدی هم غسل جنابت دارد،رابطه ی مقعدی باعث حاملگی میشود؟،رابطه ی مقعدی و عوارض،

۱ ۲ ۳ . . . ۲۶ ۲۷ ۲۸
Designed By big20.blog.ir Copyright © 2020