آموزش رابطه جنسی در دوران قاعدگی | روش درست نزدیکی در زمان پریود | (خطر و عوارض رابطه دوران قاعدگی خانم ها)

https://bayanbox.ir/view/3094648310510142236/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%AF.jpg

نحوه رابطه جنسی در دوران قاعدگی

آیا مایلید تا بتوانید روزهایی را که همسرتان بالاترین میل جنسی را دارد، پیش بینی کنید؟

باور کنید یا نه این امر کاملا قابل پیش بینی است. تنها چیزی که لازم است مقداری تحقیق، یک تقویم، و بررسی های دقیق است و سپس شما بزرگترین هدیه را دریافت می کنید. (و شانس بیشتری پیدا می کنید تا در زمان پیش قاعدگی تا حد امکان خودتان را از روح سرد او دور نگه دارید.)

بدون هیچ شک و شبهه ای ثابت شده است که خواست های جنسی یک خانم به طور قابل توجهی در هنگام تخمک گذاری (و اندکی پس از آن) افزایش پیدا می کند. این مقاله شما را راهنمایی می کند که بهترین زمان برقراری رابطه جنسی با همسرتان چه وقت است و چگونه آقایون می توانند بیشترین استفاده را از این اوقات ببرند.

دوره قاعدگی چیست؟ قاعدگی، با تمام آن خون های ترسناک، نتیجه 3 هفته ترشح هورمون برای تولید مثل (یا به طور دقیق تر باردار شدن) می باشد. این تغییر هورمن ها بر روی خانم ها تاثیرات بسیار زیادی می گذارد. و دقیقا همین مورد است که میزان تحریک پذیری آنها را بالا یا پایین می برد.

 

دانلود کنید:   آیا میتوان آلت تناسلی را بزرگتر کرد؟! + آموزش

 

بهترین زمان برقراری رابطه چه موقعی است؟

پاسخ سوال از آن شماست! پاسخ کوتاه به این سوال: بهترین زمان در حین تخمک گذاری، زمانی که خانم در بالاترین میزان باروری قرار دارد، می باشد. و اما پاسخ بلند: شامل این مطلب می شود که تخمک گذاری چیست و چگونه می توان زمان آنرا تشخیص داد که در زیر توضیح داده می شود.

 

در مورد تخمک گذاری

تخمک گذاری چیست؟ به فرایند ورود یک تخمک سالم به درون زهدان و در بهترین جای آن را تخمک گذاری مینامند. زمان بروز چنین شرایطی بدن یک خانم علائم بیرونی را به صورت تحریک پذیری بالاتر، نشان می دهد. این تنها زمانی است که در طول یک ماه او توانایی بارداری شدن را دارد و چیزی بیش از 24-12 ساعت بیشتر دوام ندارد. هورمون هایی که در این حال ترشح می شوند، باعث میشوند او بیش از اندازه از هر نظر حساس شود به ویژه حس لامسه و بویایی او را تحت الشعاع قرار می دهند.

 

چرا تخمک گذاری برای شما مفید است

هیچ شکی وجود ندارد که چرا گاهی خانم ها یک شبه باردار می شوند. تخمک گذاری زمانی است که بدن می گوید: ".........." ( و " مرا باردار کن") در سایر موارد، بدن نیاز چندانی به این کار نمی بیند، رفتارش کاملا منطقی و قابل پیش بینی است و همه چیز طبق روال عادی پیش می رود. هر چند تمام خانم ها دوره های معینی ندارند، اما برای اکثریت آنها شروع دوره کاملا مشخص است. اگر هنگام تخمک گذاری او باشد، احتمال اینکه به شما بله بگوید خیلی بیشتر می شود. این امر برای شما خوب است. اما لازم است که اشاره ای به بخش باروری هم داشته باشیم: بدن او هر کاری برای باردار شدن را انجام می دهد، بنابراین مراقب باشید! مگر اینکه برای پدر شدن، خودتان را آماده کرده باشید.

 

تخمک گذاری چه زمانی رخ می دهد؟ تشخیص دقیق روز تخمک گذاری به این دلیل که هر فردی دوره مخصوص به خود را دارد قدری دشوار است. برخی خانم ها هر 20 روز یکبار و عده ای دیگر هر 60 روز یکبار قاعده می شوند. اما برای خانم هایی که دوره قاعدگی آنها هر 28 روز یکبار است، زمان تخمک گذاری را می توان 14 تا 16 روز پیش از اولین روز قاعدگی تخمین زد؛ البته نه 14 تا 16 روز بعد از اتمام دوره. شاید تعداد روزهای قبل و بعد از قاعدگی یکسان نباشند به همین دلیل نمی توان گفت دقیقا وسط دوره.

زمان تخمک گذاری در سر او چه می گذرد؟ در حین تخمک گذاری است که خانم بیشترین تمایل را به برقراری رابطه جنسی با یک مرد جذاب دارد. "جذاب" همیشه باید به دهان بزی شیرین باشد! ایده آل های کلی خانم ها در این زمان تا حد بسیار زیادی نزول می کند. میل برقراری رابطه جنسی کامل با یک موجود مذکر زنده در بالاترین میزان خود قرار می گیرد. او شدیدا مشتاق است تا با شوهر دوست داشتنی و خوش هیکل خود ارتباط برقرار کند.

زمان تخمک گذاری، خانم ها تمایل پیدا می کنند بیشتر خودشان را نمایش دهند، و رفتار تحریک آمیز از خودشان نشان دهند؛ هر چند این امور بر خلاف طبیعت همیشگیشان باشد. این میل با پوشیدن لباس های شهوت برانگیز تر، کفش های پاشنه بلند، و چهره های مردد خود را نمایان می کند. این زمان خانم با هر موقع دیگری از نظر بیولوژیکی تغییر پیدا می کند زیرا در موقعیت باروری قرار دارد. او شهوت بسیار زیادی در خود احساس می کند، احساس می کند خواستنی است و انرژی او میخواهد به هر طریقی خارج شود. اگر مشکل حادی در این زمان بروز نکند (به عنوان مثال شکست عاطفی یا استرس) به طور قطع خانم فعالانه به دنبال رابطه جنسی می رود.

همچنین در تحقیقات ثابت شده که تعداد بسیار زیادی از خیانت هایی که از جانب خانم ها نسبت به آقایون انجام شده در همین زمان اتفاق افتاده است. البته موارد دیگری نظیر تمایل شریک جنسی، و کیفیت رابطه را نیز باید در نظر گرفت.

رابطه جنسی در زمان قاعدگی اغلب خانم ها اظهار می دارند که امیال جنسی در آنها در زمان قاعدگی افزایش پیدا می کند. البته این زمان مناسب نیست و شاید برخی خانم ها تمایلی به برقراری رابطه در این زمان نداشته باشند. به عنوان مثال اگر او از تامپون استفاده کند زمانی که آنرا خارج می کند واژن خشک می شود و زمان زیادی طول می کشد تا مجددا از طریق روان کننده طبیعی (و نه خون) مرطوب گردد. اگر از نوار بهداشتی استفاده کند، ممکن است از بوی بد و ظاهر آن خجالت زده شود. او دوست ندارد شما هیچ یک از این ها را مشاهده کنید و تمام کارها را در تنهایی انجام میدهد که این امر به خودی خود او را از برقراری رابطه جنسی دور می کند.

مشکل دیگر رابطه جنسی در زمان عادت ماهانه، آلودگی آن است. خانم ها اغلب با این مشکل آشنا هستند و تعجبی از خون و کثیفی به جا مانده ندارند، اما ممکن است آقایون احساس تحوع کنند و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. بنابراین تصمیم با خودتان است که قید دارید در طول این دوره چه نوع رابطه ای با هم داشته باشید.

چاره رابطه جنسی تمیز به هنگام قاعدگی یک راه حل مناسب برای پیشگیری از کثیفی و آلودگی استفاده از اسفنج دریایی است. البته استفاده از آن هنوز رایج نشده است اما آنها می توانند به راحتی حداقل برای چند ساعت جلوی خون ریزی را بگیرند. می توانید انها را از داروخانه ها تهیه کنید. البته باید توجه داشته باشید که حتما از انواع دریایی آن باشد، چرا که اسفنج های ساختگی کار مشابه را نمی توانند انجام دهند. نوع دریایی، اسفنجی است که فقط در اقیانوس ها یافت می شود و قیمت آن کمی بالاست.

از داخل اسفنج یک گردی به اندازه یک تخم مرغ بزرگ در آورید، آنرا با آب خیس کنید و سپس فشار دهید تا تمام آبها از آن خارج شود. سپس آنرا به آرامی وارد واژن کنید و درست در همان جایی که تامپون را قرار می دهید، بگذارید. ناپدید شدن آن غیر ممکن است چرا که دهانه داخلی رحم بسیار کوچک بوده و اسفنج از آن رد نمی شود، برای خارج ساختن آن، فرد باید خم شده انگشتش را داخل واژن فرو کرده آنرا پیدا کند و با فشار کوچی در آورد. برای پیدا کردن مهارت قدری تمرین لازم است اما ارزشش را دارد زیرا هیچ گونه لک و آلودگی ایجاد نخواهد شد. شما می توانید این کار را در آستانه شب انجام دهید و زمانی که مشغولیت به پایان رسید، انرا خارج کنید. حتی می توانید آنرا خارج کرده تمیز کنید و مجددا برای دفعات بعدی از آن استفاده نمایید.

تاثیرات قرص بر روی شهوت قرص های ضد بارداری از چند نظر خطرناک هستند، عدم وجود نواسانات هورمونی در خانم ها باعث می شود که خواست های جنسی همواره در یک روند ثابت باقی بمانند. این امر قدری خطرناک است چرا که اگر در حالت کلی میل او کم باشد با مصرف قرص ها همچنان خواست های جنسی اش کمتر می شوند. از سوی دیگر می تواند همواره در بالاترین میزان خود نیز باقی بماند. اما اگر میل جنسی خانم همواره کم باشد قرص صرفا نمی تواند آنرا افزایش دهند.

قرص های کنترل بارداری از تخمک گذاری جلوگیری می کنند، و همانطور که می دانید تخمک گذاری زمانی است که خانم ها در اوج شهوت جنسی به سر می برند. میزان تحریک پذیری جنسی را می توان با استفاده از مصرف هورمون های دیگر جبران کرد (به عنوان مثال پروژسترون) البته این کار همیشه پاسخ لازم را نمی دهد زیرا هیچ گاه هورمون های ساختگی جای هورمون های طبیعی را نمی گیرند.

جلوگیری و رابطه جنسی خانم ها و آقایون همچنان به سختی تلاش می کنند تا شناخت و درک صحیحی از یکدیگر داشته باشند. البته خانم ها با هورمون هایشان همواره معماهایی را برای آقایون به وجود می اورند؛ در زمان نواسانات هورمون ها، خانم ها وسواسی، دمدمی، و افسرده شده و رفتار نا مطلوبی را از خود نشان می دهند. اما حقیقت این است که هر طوری که با او رفتار کنید او هم همان طور واکنش نشان می دهد.

آقایون می توانند برای دست یابی به رابطه جنسی مطلوب تر، مانند یک ساعت، زمان قاعدگی خانم ها را ثبت کنند. از آن به نفع خود استفاده کنند و از رابطه جنسی بهتر و بیشتر نهایت لذت را ببرند و ارتباط دلپذیرتری را با شریک زندگی خود برقرار کنند. اما به هر حال: توانا بود هر که دانا بود!

 

نزدیکی در زمان پریود | عوارض و فوائد نزدیکی در دوران قاعدگی

امکان نزدیکی در دوران قاعدگی ممکن است یکی از مسائلی باشد که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده و این سوال را در ذهن افراد ایجاد کند که آیا می‌توان در این دوران رابطه جنسی برقرار نمود. عللی برای منع یا محدود کردن نزدیکی در زمان پریود بیان شده است که برخاسته از مذهب و یافته‌های پزشکی است. ولی به هرحال برخی از زوجین تمایل به برقراری رابطه جنسی در دوران قاعدگی دارند. در این مقاله درباره فواید و خطرات نزدیکی در زمان پریود، علل منع و احتمال بارداری در این دوران صحبت خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

نزدیکی در دوران قاعدگی

اهمیت رابطه جنسی در روابط زناشویی بر کسی پوشیده نیست. روابط جنسی از ارکان اساسی ازدواج می‌باشد و میل جنسی زن و شوهر به یکدیگر یکی از عوامل تداوم دهنده آن است. هنگام قاعدگی و خونریزی ماهانه زنان، معمولا رابطه جنسی متوقف می‌شود و پس از یک هفته دوباره از سر گرفته می‌شود.

طبق گزارشات کمبود میل جنسی در زنان در دوران قاعدگی شایع است. در نتیجه زنان مایل نیستند هیچ تماس جنسی داشته باشند. برخی دیگر عکس این را گزارش می‌دهند و می‌گویند میل جنسی‌شان در این دوران زیاد می‌شود. اما به هر حال اکثر زنان مایل نیستند در دوران قاعدگی رابطه جنسی برقرار کنند.

 

برای آشنایی بیشتر در زمینه بی میل جنسی در زنان کلیک کنید.

نزدیکی در زمان پریود می‌تواند نوعی از روابط جنسی پرخطر نیز محسوب شود. رابطه در دوران قاعدگی معمولا با حس مشمئز کننده و ناخوشایندی همراه است. اغلب زنان دوست ندارند همسرشان آن‌ها را در این حالت ببیند. علاوه بر این برقراری رابطه جنسی می‌تواند باعث کثیف شدن محیط اطراف شود. شاید دیدن این صحنه نه برای خود زن و نه مرد خوشایند نباشد و با اکراه همراه باشد.

 

علل منع نزدیکی در زمان پریود

علاوه بر میل فردی زن و مرد، ممانعت‌های دیگری به لحاظ مذهبی و پزشکی وجود دارد که رابطه جنسی در زمان قاعدگی را ممنوع، حرام و یا نامناسب نشان می‌دهد و مردم را از آن بر حذر می‌دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی این علل بپردازیم.

 

علل مذهبی منع نزدیکی در دوران قاعدگی

در دین اسلام و بسیاری از ادیان دیگر برقراری تماس و رابطه جنسی در دوران قاعدگی ممنوع می‌باشد و افراد صراحتا از آن منع شده‌اند. در برخی از ادیان دیگر محدودیت‌های قائل شده برای هر گونه تماس زن و مرد بسیار بیشتر است و در برخی نیز کمتر می‌باشد. در دین اسلام صرفا رابطه جنسی ممنوع انگاشته شده است.

 

علل پزشکی

در دوران قاعدگی دهانه رحم باز می‌باشد و از طرف دیگر خون، محیط مناسبی برای پرورش و رشد عوامل بیماری‌زا ایجاد می‌کند و احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی و باکتریایی بیشتر می‌شود. بنابراین معمولا رابطه جنسی در این دوران توصیه نمی‌شود تا عوامل خطر کاهش یابد.

 

اَشکال ممکن نزدیکی در زمان پریود

اینکه یک زوج تمایل داشته باشند در این دوران رابطه جنسی برقرار کنند یا خیر به تصمیم خودشان بستگی دارد. در واقع توصیه‌های پزشکی و مذهبی می‌تواند در گرایش آن‌ها به تصمیم گیری در این مورد جهت بدهد ولی نهایتا خودشان هستند که چنین تصمیمی می‌گیرند. در واقع آن‌ها با صحبت در مورد نیازهایشان تصمیم می‌گیرند این دوران را بدون رابطه جنسی سپری کنند و یا یکی از شکل‌های رابطه را برقرار نمایند.

رابطه جنسی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. از معاشقه تا دخول واژن یا رابطه جنسی مقعدی و یا دهانی می‌توانیم شاهد تنوع رفتارهای جنسی باشیم. بسته به میل طرفین آن‌ها می‌توانند از طرق دیگری به ارگاسم برسند. مثلا مرد با تحریک ناحیه کلیتوریس زن و زن با رابطه جنسی دهانی مرد را ارضا کند.

استفاده از تامپون هم می‌تواند کمک کننده باشد. برخی اوقات تمایل به استفاده از اسفنج‌های دریایی وجود دارد که در داخل واژن قرار داده می‌شود تا خون جذب آن بشود و خون و لکه‌های خونی از واژن خارج نشود تا فعالیت جنسی به راحتی به اتمام برسد. اهمیت ارضای نیاز در این دوران بسیار مهم است چون سرکوب نیازها و عدم ارضای جنسی گاهی اوقات باعث تنوع طلبی جنسی در افراد می‌شود.

 

آیا رابطه جنسی (نزدیکی) در دوران قاعدگی فوایدی هم دارد؟

برخی از فوایدی که بعد از نزدیکی در زمان پریود به وجود می‌آید، می‌تواند شامل کاهش درد قاعدگی بعد از رابطه جنسی به علت ترش هورمون‌ها و کوتاه شدن طول مدت رابطه جنسی باشد زیرا انقباض‌های عضلانی حین ارگاسم باعث می‌شود خون بیشتری سریع‌تر خارج شود و در نتیجه طول مدت قاعدگی کم بشود. برای اطلاع از راه‌های بهبود رابطه جنسی خود کلیک کنید.

 

احتمال بارداری در قاعدگی

احتمال بارداری در دوران قاعدگی کاهش پیدا می‌کند ولی کاملا از بین نمی‌رود. یعنی هنوز هم احتمال اینکه باردار شوید وجود دارد. بیشترین احتمال بارداری زمان تخمک گذاری است. یعنی تقریبا دو هفته قبل از شروع قاعدگی معمولا در زنان احتمال بارداری بالا است. با این حال دوره‌های تخمک گذاری در زن متفاوت است. هرچه چرخه قاعدگی کوتاه تری داشته باشید احتمال بارداری در دوران قاعدگی بیشتر می‌شود.

 

سوالات متداول

آیا قاعدگی باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های مسری عفونی میشود؟

خون عاملی است که می تواند احتمال حضور، رشد و انتقال بیماری را دو چندان کند. بنابراین درصورتی که یکی از شرکای جنسی به به یک عامل عفونی، میکروبی یا ویروسی مثل سوزاک، سیفیلیس، کلامیدیا و عامل ایدز و ویروس تب خال مبتلا باشند؛ امکان انتقال این عامل به دیگری در زمان قاعدگی افزایش می‌یابد.

آیا مردم بطور معمول هنگام قاعدگی اقدام به رابطه جنسی می‌کنند؟

طبق بررسی های انجام شده، اغلب زوجین حین دوران قاعدگی رابطه جنسی برقرار نمی کنند و رابطه در این دوران محبوبیت چندانی ندارد.  احتمالا با توجه به منفور دانستن این نوع رابطه در مذهب، فرهنگ و سنت به طور پیش فرض افراد از آن اجتناب می کنند.

 

منابع:

roham.ws/web

honarehzendegi.com

 

 

 

نزدیکی در قاعدگی و عوارض نزدیکی در دوران قاعدگی و مضرات رابطه جنسی در پریود و بیماری های ناشی از رابطه در قاعدگی و پریود را در نمناک ببینید.

رابطه جنسی حین قاعدگی, رابطه جنسی در زمان پریود, نزدیکی در زمان پریود, نزدیکی در زمان قاعدگی, عوارض رابطه جنسی در قاعدگی, خطرات رابطه جنسی در زمان پریود, ...
رابطه جنسی در زمان پریود نزدیکی در زمان پریود رابطه جنسی حین قاعدگی نزدیکی در زمان قاعدگی,عوارض رابطه جنسی در قاعدگی,خطرات رابطه جنسی در زمان پریود,رابطه ...
در هنگام داشتن رابطه جنسی دهانی، مقعدی یا واژینال، یا هرگونه تماس بین اندام های جنسی، حتی در دوران قاعدگی، خطر ابتلا به عفونت وجود دارد. رابطه جنسی در قاعدگی. همچنین ...
- رابطه جنسی در دوره پریودی معمولا توصیه نمی شود، اما در این مطلب نکاتی بیان می ... به هرحال خطر انتقال بیماری ها و عفونت های مقاربتی در خارج از دوران ...
- میل جنسی در دوره قاعدگی برای اکثر خانم ها بیشتر محسوس میشود و گاها برخی افراد نیز در این دوران اقدام به برقراری رابطه جنسی یکنند...
در این دوران بیشتر مستعد عفونت های منتقل شونده جنسی هستید و احتمال بارداری نیز وجود دارد و مطمئن باشید از روش های جلوگیری مناسبی استفاده می کنید. داشتن ...
شاید این سوال بسیاری از افراد باشد که آیا نزدیکی در دوران قاعدگی ، یا بلافاصله بعد از پریود، خطرناک است؟ افراد می توانند در دوران قاعدگی رابطه جنسی داشته باشند؛ ...

نحوه رابطه جنسی در دوران قاعدگی. دکتر رهام صادقی. آیا مایلید تا بتوانید روزهایی را که همسرتان بالاترین میل جنسی را دارد، پیش بینی کنید؟ باور کنید یا نه این امر ...

- بعضی مطالعات نشان میدهد که روابط جنسی میتواند علایم مربوط به زمان قاعدگی مانند گرفتگی را تسکین دهد.در بعضی از این تحقیقات که منتشر شده ...
- خانم‌هایی که نیاز جنسی در دوران قاعدگی برای آنها بیشتر است تا حدی که قادر به کنترل آن نیستند، می‌توانند از طریق رابطه غیر دخولی جهت تامین این ...
بزرگترین نگرانی داشتن رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آشفتگی فکری است. خون ریزی قاعدگی می تواند شما و شریک زندگی شما را آزار دهد به ویژه اگر خونریزی شما ...

چرا رابطه جنسی در دوران قاعدگی حرام است ؟ چرا رابطه جنسی در دوران قاعدگی حرام است. به چه دلیل اسلام ارتباط زناشویی را در ایام عادت زنان حرام کرده است ؟ پاسخ- این کار ...

رابطه جنسی در قاعدگی چه تاثیری بر مدت زمان و شدت خونریزی دارد؟ گاهی ممکن است بدلیل افزایش انقباضات رحمی ناشی از ارگاسم (و اثر هورمون اکسی توسین) بافت در حال ...

اغلب خانم ها اظهار می دارند که امیال جنسی در آنها در زمان عادت ماهیانه افزایش پیدا می کند و برخی نیز تمایلی به برقراری رابطه در دوران قاعدگی ندارند. به عنوان مثال اگر او از ...

- رابطه جنسی در دوره پریودی معمولا توصیه نمی شود، اما در این مطلب نکاتی بیان می ... به هرحال خطر انتقال بیماری ها و عفونت های مقاربتی در خارج از دوران ...
- عوارض رابطه جنسی در دوران قاعدگی: در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره‌های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در ...
سکس در پریودی چه تاثیری بر مدت زمان و شدت خونریزی دارد؟ چرا برقراری رابطه جنسی در قاعدگی حرام است ؟ به دلیل خطرات و عوارضی که ممکن است رابطه جنسی در دوران ...
- پریود ماهانه در زنان مانع از نزدیکی از طریق دخول بین زوجین میشود . به گزارش ایران ناز برخی مردان تحمل این دوران که از سه تا 10 روز خونریزی است ، را ...
- آیا میتوان در دوران قاعدگی رابطه جنسی برقرار کنیم؟ خطر ابتلا به عفونت مانند سایر مواقع است و ممکن است فوایدی نیز برای شما داشته باشد.در هنگام ...
- عوارض و ضرر های رابطه ی جنسی در زمان پریود. افزایش میزان خونریزی و درد. به دلیل باز بودن دهانه رحم شانس ابتلا به عفونت بالا می رود. قاعدگی ممکن ...
رابطه جنسی در دوران پریود خانمها از نظر بهداشتی. 10,036. کلیپ خانه 14.7 هزار دنبال‌ کننده. 10,036 بازدید. 130. دانلود ویدیو. با کیفیت 144p · با کیفیت 240p.
- نزدیکی در دوران قاعدگی موجب افزایش میزان و شدت خونریزی می شود. 2. برقراری رابطه جنسی در قاعدگی به دلیل باز بودن دهانه رحم سبب افزایش شانس ...
- بیش تر زنان بدین دلیل که امکان دارد دیدن خون همسرشان را اذیت کند اجازه نمی دهند در این زمان روابط جنسی داشته باشند و خودشان را از لذت رابطه در زمان ...
روابط زناشویی در دوران قاعدگی دارای مزایا و معایبی است. رابطه جنسی در این دوره معمولا توصیه نمی‎شود. برای برقراری ارتباط جنسی ما نکاتی را بیان می‎کنیم که.
دوران قاعدگی برای بانوان پر است از سختی و درد و ناراحتی! اگر سختی های معمول دوران قاعدگی را کنار علایق جنسی زن متاهل و تمایلات شدید جنسی مرد به همسرش بگذارید ...
- عوارض رابطه جنسی در دوران قاعدگی در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره‌های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در ...
- این تصور غلط است، رابطه جنسی بدون محافظت ممکن است در دوران قاعدگی منجر به بارداری شود. در دوره پریود کمترین شانس بارداری وجود دارد اما احتمال ...
رابطه جنسی در دوران پریود درست یا غلط رابطه جنسی در دوران پریود و قاعدگی از سوی برخی منع میشود و برخی هم نظر به مفید بودن آن دارند اما حقیقت ماجرا چیست برای ...
برقراری رابطه‌ جنسی و نزدیکی در زمان پریود عوارضی دارد که سلامت زوجین را در معرض خطر قرار می‌دهد. عوارض نزدیکی در این دوران شامل افزایش خونریزی ...

تغییراتی که در طی سیکل قاعدگی اتفاق می‌افتد برروی فعالیت‌های جنسی زن تاثیر خواهد داشت. یکی از موارد مطرح در سیکل قاعدگی، تغییرات میل جنسی است که در آن ...

- ممکن است میل جنسی در دوره قاعدگی خانم‌ها برای برخی همسران آنچنان قوت بگیرد که بخواهند در این دوران نیز اقدام به برقراری ارتباط کنند. سوالی که ...
- رابطه جنسی چه تاثیری بر مدت زمان و شدت خونریزی در دوران قاعدگی دارد؟ گاهی ممکن است بدلیل افزایش انقباضات رحمی ناشی از ارگاسم (و اثر هورمون ...
- یکی از این ممنوعیت ها برقراری رابطه جنسی در قاعدگی است. عوارض رابطه جنسی در دوران قاعدگی , در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره‌های رحمی ...
- رابطه جنسی در دوره پریودی می تواند سبب ایجاد احساسات شگفت انگیزی شود (حتی بیشتر از مواقع معمولی). اگر می توانید موانع و باید و نباید های ...
- یکی از دورانی که برای خانم ها دارای سختی های جسمی و روحی است، دوران قاعدگی (ایام عادت) است که به گونه ای بهره دهی های جنسی به همسر نیز در این دوران ...
- ... اشتراک گذاری. رابطه جنسی در دوران قاعدگی , وقتی رابطه جنسی در دوره عادت ماهانه برقرار شود میکروب‌ها بسادگی وارد رحم شده و ایجاد عفونت می‌کنند.
- اما مساله ای که در دوران قاعدگی وجود دارد، رابطه جنسی می باشد که این مساله ممکن است برای بانوان به دلیل خونریزی و شرایط سخت بدنی لذتبخش نباشد.
اثبات موضوع شرعی مانند زوجیت، نیازمند به بینه شرعی (شهادت دو نفر عادل) دارد. در صورتی که بین زن و شوهری ملاعنه رخ دهد و شوهر نفی ولد کند. 1ـ رابطه محرمیت این کودک ...

 

رابطه در هنگام قاعدگی،رابطه در دوران قاعدگی باعث بارداری میشود،رابطه در دوران قاعدگی از نظر اسلام،کفاره رابطه در قاعدگی،رابطه در دوره قاعدگی،عوارض رابطه در قاعدگی،حکم رابطه در قاعدگی،داشتن رابطه در قاعدگی،رابطه در روز اول قاعدگی،اموزش رابطه در دوران قاعدگی،رابطه قاعدگی با قد،رابطه قاعدگی با حاملگی،رابطه قاعدگی با ورزش،رابطه تیروئید با قاعدگی،برقراری رابطه در دوران قاعدگی،در دوران قاعدگی چگونه رابطه برقرار کنیم،چگونگی رابطه در دوران قاعدگی،حکم رابطه در دوران قاعدگی،حکم رابطه در زمان قاعدگی،خطر رابطه در دوران قاعدگی،عوارض رابطه در دوران قاعدگی،داشتن رابطه در دوران قاعدگی،نحوه رابطه در دوران قاعدگی،رابطه مقعدی در زمان قاعدگی نی نی سایت،عوارض رابطه در زمان قاعدگی،داشتن رابطه در زمان قاعدگی،در زمان قاعدگی میشه رابطه داشت،عوارض رابطه در هنگام قاعدگی،کفاره رابطه در دوران قاعدگی،در دوران قاعدگی میتوان رابطه داشت،مضرات رابطه در دوران قاعدگی،رابطه قاعدگی نامنظم و بارداری،رابطه غیر دخولی در دوران قاعدگی نی نی سایت،رابطه قاعدگی و بارداری،رابطه قاعدگی و افسردگی،رابطه قاعدگی و میگرن،رابطه درد قاعدگی و بارداری،رابطه هنگام قاعدگی،رابطه در پریودی نی نی سایت،رابطه در پریودی چه حکمی دارد،رابطه در پریودی باعث بارداری میشود؟،رابطه در پریودی ضرر دارد،عوارض رابطه در پریودی،رابطه در زمان پریود نی نی سایت،رابطه در زمان پریودی از نظر شرعی،رابطه در دوران پریودی نی نی سایت،رابطه در پریود نی نی سایت،عوارض رابطه در پریود،رابطه در دوران پریود نی نی سایت،رابطه در زمان پریود و بارداری،رابطه داشتن در پریود،رابطه پریود و درد دست چپ،رابطه پریود نامنظم و حاملگی،رابطه در اواخر پریودی،رابطه در روزهای اخر پریود،رابطه در زمان پریودی از نظر پزشکی،رابطه در دوران قاعدگی از نظر اسلام،آیا رابطه در زمان پریود احتمال بارداری وجود دارد؟،رابطه در اخرین روز پریود،رابطه داشتن در روز اول پریود،رابطه پریود با تخمک گذاری،رابطه بین پریود و بارداری،رابطه در دوران قاعدگی باعث بارداری میشود،آیا رابطه در پریودی باعث بارداری میشود،رابطه پریودی با اعصاب،رابطه در روز پنجم پریود،رابطه در زمان پریودی چه حکمی دارد،حکم رابطه در زمان پریود،رابطه در دوره قاعدگی،عوارض رابطه در دوران پریود،داشتن رابطه در دوران پریود،کفاره رابطه در دوران پریود،رابطه در روز آخر پریود نی نی سایت،رابطه در روز آخر پریود،رابطه در روزهای آخر پریود،رابطه در روز ششم پریود،رابطه در زمان پریودی نی نی سایت،عوارض رابطه در زمان پریود،ایا رابطه در پریودی ضرر دارد،عوارض رابطه زناشویی در پریود،کفاره رابطه در زمان پریود،رابطه پریود منظم و تخمک گذاری،حکم رابطه در زمان پریود مکارم،در زمان پریود میتوان رابطه داشت،در زمان پریود میشه رابطه داشت،مضرات رابطه در زمان پریود،رابطه هنگام پریود نی نی سایت،رابطه زمان پریود نی نی سایت،رابطه پریود و رنگ مو،رابطه پریود و بارداری،رابطه پریود و حاملگی،رابطه پریود و سردرد،رابطه پریود و یبوست،رابطه پریود و درد معده،رابطه در هنگام قاعدگی،رابطه ی پریود و حاملگی،رابطه داشتن در زمان پریودی،رابطه در دوره ی پریودی،نزدیکی در اواخر پریود،نزدیکی در ایام پریود،نزدیکی در دوران پریود از نظر شرعی،نزدیکی در دوران پریود از نظر شرعی اهل سنت،نزدیکی در دوران پریود از نظر شرعی سیستانی،آیا نزدیکی در پریود از نظر شرعی،نزدیکی در روز اول پریود،نزدیکی در روز هشتم پریود احتمال بارداری هست؟،نزدیکی در پنجم پریود،نزدیکی در روز پنجم پریود،نزدیکی در روز چهارم پریود،نزدیکی در روز چهاردهم پریود،خطرات نزدیکی در دوران پریود،نزدیکی در روز آخر پریود،نزدیکی در روز هفتم پریود،نزدیکی در روزهای آخر پریود،نزدیکی در روز سوم پریود،نزدیکی در روز دوم پریود،نزدیکی در روزهای نزدیک پریود،نزدیکی در زمان پریود نی نی سایت،نحوه نزدیکی در زمان پریود،آیا نزدیکی در زمان پریود،عوارض نزدیکی در پریود،عوارض نزدیکی در دوران پریود،نزدیکی در روز هشتم پریود،نزدیکی در دوران قاعدگی،نزدیکی در زمان قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی باعث بارداری میشود،نزدیکی در دوران قاعدگی از پشت نی نی سایت،نزدیکی در دوران قاعدگی چه حکمی دارد،نزدیکی در دوران قاعدگی از نظر اسلام،نزدیکی در دوران قاعدگی نی نی سایت،نزدیکی در هنگام قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی از نظر مکارم شیرازی،نزدیکی در دوران قاعدگی از نظر اهل سنت،نزدیکی در روز اول قاعدگی،نزدیکی در روزهای اخر قاعدگی،حکم نزدیکی در دوران قاعدگی از پشت،نزدیکی در دوران قاعدگی حرام است،عوارض نزدیکی در دوران قاعدگی برای مرد،نزدیکی در دوران قاعدگی و بارداری،عوارض نزدیکی در دوران قاعدگی برای آقایان،نزدیکی در روز پنجم قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی روز پنجم،عوارض نزدیکی در روز پنجم قاعدگی،حکم نزدیکی در روز پنجم قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی چه عوارضی دارد،حکم نزدیکی در دوران قاعدگی خامنه ای،حکم نزدیکی در زمان قاعدگی،حکم نزدیکی در دوران قاعدگی مکارم شیرازی،حکم نزدیکی در دوران قاعدگی سیستانی،حکم نزدیکی در دوران قاعدگی مکارم،نزدیکی در دوران قاعدگی خامنه ای،کفاره نزدیکی در دوران قاعدگی خامنه ای،نزدیکی در دوره قاعدگی،نزدیکی در اخرین روز قاعدگی،نزدیکی در روز ششم قاعدگی،نزدیکی در روز هفتم قاعدگی،نزدیکی در روز نهم قاعدگی،عوارض نزدیکی در زمان قاعدگی،نزدیکی زمان قاعدگی،زناشویی نزدیکی در دوران قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی سیستانی،کفاره نزدیکی در دوران قاعدگی سیستانی،ایا نزدیکی در دوران قاعدگی ضرر دارد،عوارض نزدیکی در قاعدگی،عوارض نزدیکی در دوران قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی غسل دارد،فواید نزدیکی در دوران قاعدگی،نزدیکی در دوران قاعدگی در قران،کفاره نزدیکی در دوران قاعدگی،کفاره نزدیکی در دوران قاعدگی مکارم،نزدیکی در دوران قاعدگی مکارم،مضرات نزدیکی در دوران قاعدگی،نزدیکی در نزدیکی دوران قاعدگی،نزدیکی هنگام قاعدگی،

۱ ۲ ۳ . . . ۱۶ ۱۷ ۱۸
Designed By big20.blog.ir Copyright © 2020