التم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟؟ با این روشهای عالی و علمی بزرگتر کنید!!

التم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟؟ با این روشهای عالی و علمی بزرگتر کنید!!

التم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟؟ با این روشهای عالی و علمی بزرگتر کنید!!

"آخه آلت تناسلی رو هم مگه میشه بزرگش کرد؟! " این جمله افرادی است که به معجزه ی ماساژ و افزایش گردش خودن در ناحیه تناسلی اعتقادی ندارند.. در جواب این سوال باید عرض کنیم: بله میشود، خوب هم می شود. آن هم به طور سالم و بی نیاز از هر نوع دارو و ابزار بزرگ کننده آلت! گراگرد الت تناسلی آقایان پوشیده از لایه ها یی بافت شکل با عنوان "بافت اسفنجی" است که کاملا حالت انعطاف پزیر را دارند. حتما در زمان تغییر آلت تناسلی از حالت شل به حالت نعوظ احساس کرده اید اطراف آلت تناسلی علی رغم سفت شدن، کاملا منعطف و اسفنجی است.. میخواهیم به شما بگوئیم روشهایی در دنیا به اثبات رسانده اند که می شود این بافت های اسفنجی را تحریک و سلول های آن را افزایش داد. تحریک و سلول سازی بافت اسفنجی آلت تناسلی باعث خواهد شد آلتی بلند تر (طول آلت) و حجیم تر (قطر آلت) داشته باشید.. البته این را بدانید این پروسه کار یکی دو روز نیست و احتیاج به کمی تمرکز و زمان دارد. مثلا گفته شده است در زمان 2 تا 6 ماه (بسته به شرایط و ژنتیک اشخاص) این روشها می تواند بازدهی عالی و قابل قبولی را روی دستگاه تناسلی آقایان داشته باشد. پس متوجه می شوید که همشه جراحی آلت تناسلی برای بزرگ شدن لازم نیست اتفاق بیفتد و استفاده از مواد و داروهای شیمیایی یا (دستگاه های کشش آلت) کاملا مضرر بوده و با وجو تبلیغات گسترده در شبکه های بین المللی، هیچ کدام از متخصصین صراحتا در مورد بازدهی و بهبود آلت توسط آنها اظهار نظری نداشته اند. اما روشهای طبیعی افزایش سایز آلت تناسلی کدامند؟؟

 

 

 

بارها دوستان عزیزم از من پرسیدند آلتم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه ؛ چکار کنیم که آلت سفت و بزرگی داشته باشیم یا اینکه کلا از کوچک بودن آلت خود رنج میبرند.

باید عرض کرد که در مورد طول آلت تناسلی در مطالب قبلی صحبت شده ولی لازم دانستم که مطالبی چند در مورد اعمالی که در بزرگ شدن آلت تناسلی مردان اثر دارد را بازگو کنم.

روش های ساده بزرگ کردن آلت تناسلی 

ورزش:

برای دستیابی به یک نعوظ خوب، جریان خون آلت شما باید مناسب باشد. با برقراری یک جریان خون مناسب، شما می‌توانید نعوظ خوبی داشته باشید. با انجام ورزش منظم، شما

می‌توانید جریان خون را بطور چشمگیری بهبود ببخشید. در نتیجه بهنگام آمیزش آلت شما سفت‌تر خواهد شد…

 

تغذیه مناسب :

تا می‌توانید از سبزیجات تازه، میوه و ماهی استفاده کرده، مصرف چربیها را به حداقل برسانید.

استفاده از ویتامینها و مکمل : بعضی مواد مثل ویتامین ب۱۲جینسینگ می‌توانید انرژی و توان جنسی شما را بیشتر کنند. این افزایش انرژی، اعتماد به نفس شما را بالا برده موجب تقویت آلت شما می‌شود.بیاد داشته باشید که مهمترین نکته برای آمیزش موفق داشتن اعتماد به نفس است.

 

اجتناب از مصرف الکل ، سیگار و داروها :

بدون شک بیشتر داروها برای بدن مضر هستند. هر چه زودتر دخانیات را قطع کنید. افرادی سیگاری نسبت به غیر سیگاریها نعوظ ضعیفتری دارند. سیگار با ایجاد انقباض عروقی موجب تضعیف آلت تناسلی مردان می‌شود. در مورد مصرف داروها حتماً با پزشک خود مشورت کنید. .

 

کشاله ران خود را مرتب ماساژ دهید:

ماساژ نیز همانند ورزش در برقراری خون مناسب، نقش دارد. روزانه با ماساژ آلت و ناحیه اطراف آن جریان خون آنرا بهبود بخشنده و توان جنسی و آلت خود را تقویت نمایید. بعضی از دوستان از شبکه آموزش ایرانیان سوال کردند که دستگاههای کششی آیا تاثیری در بزرگ شدن آلت دارد؟ در پاسخ باید گفت نظر شخصی بنده اینه که این دستگاهها باعث بزرگ شدن آلت در فاصله زمانی ۶ ماه تا ۲ سال خواهد شد اما باید توجه داشته باشید اکثر کسانی که از این وسایل مخصوصا اکستندر ها استفاده کرده اند از سفت نبودن آلتشان همچنان گله دارند. حالا فرض کنید که آلت بزرگی دارید و شل است و یا آلت کوچکی دارید اما سفت است. شما کدام را میپسندید ؟

روش بزرگ کردن آلت بدون دارو

آلتم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه : برای بزرگ کردن آلت بدون دارو روش های مختلفی وجود دارد ؛ از جمله داروهای گیاهی به روش طب سنتی، تمرینات ورزشهای آلت تناسلی و شیوه های اصولی ماساژ و سایر روشهای مدرن که همه میتواند در بزرگ کردن دستگاه تناسلی به شما کمک کنند. تمام این روشها طبیعی در قالب یک پکیج جامع افزایش سایز در این سایت به شما عرضه می شود..

دانلود پکیج کامل افزایش سایز آلت تناسلی اقایان

 

 

منبع: rahafun.com

 

- در بسیاری از موارد با بزرگ شدن کودک و کاهش وزن وی این مشکل برطرف می شود ... من 16 سال دارم بیضه ام خیلی کوچیکه ولی آلتم شق تا 26 سانت میشه وزنم 70 ... راست به 4/5 سانت میرسه به نظر من خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟

- شوهرم آلتش کوچک است چه کنم؟ طول آلت تناسلی مردان · Avatar توسط دکترحسین کرمی ... فریب تبلیغات بزرگ کننده آلت تناسلی را نخوریم. 05:17 ...

- چطور التم رو بزرگ کنم ؟ از قدیم الایام مردان به دنبال یافتن را ههای مختلف برای بزرگ کردن آلت تناسلی شان بوده اند و ...
- بزرگ کردن آلت تناسلی مردان چگونه است؟ ... بزرگ کردن آلت تناسلی ... به هر حال به جهت رفع نگرانی های شما برخی آمارهای خالص و کلی را در این جا ذکر می کنیم: ... وقتی فردی چاق و سنگین وزن است، آلتش کوچکتر و جمع شده به نظر می آید.
- بزرگ کردن آلت تناسلی مردان,آلت تناسلی مردان,سایز آلت تناسلی مردان,بزرگ کردن ... خیلی ساده تر و ایمن تر از جراحی بزرگ سازی است، مگر نه؟ ... انجام بدم و از نظر روحی خیلی اذیت میشم چیکار کنم که بتونم افزایش سایز بدم ... من فکر میکنم کوچیکه ومیخوام که بزرگ بشه ایا بنظرشما طبیعیه اندازش وهیچ مشکلی نداره ؟
التم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟,کلفت کننده طبیعی. خرید مگنارکس اصل+ ... پرسش: اگر من تعداد دو قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟ پاسخ: بله.
- اندازه طبیعی و نرمال آلت تناسلی مردان و روشهای بزرگ کردن آلت و میزان تاثیر ... من آلتم خیلی بزرگه چند باری که رابطه جنسی داشتم جنس مخالف خیلی اذیت ... ولی دکتر میگه بیضه هام کوچیکه باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ... آیا داروی هست که قبل از آمیزش استفاده بشه وبرایی مدتی زمان کمی ی مقدار بزرگ کنه مثلا ...
چگونه آلت تناسلی را بزرگ و کلفت کنیم ... و دوتا پماد و یک بسته کپسول گیاهی بود - توصیه می کنم فقط دوتا روغن و کپسول خریداری بشه طبق توصیه فروشنده خود ...
التم کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟,کلفت کننده طبیعی, بزرگ کننده طبیعی, افزایش حجم آلت. 05 May 16 - 08:21. افزایش طول آلت مردونه مردان تا ۷ سانتیمتر و ...
من ۲۵ سالمه و تازه عروسی کردم ولی از نزدیکی با شوهرم لذت نمیبرم چون آلتش کوچیکه چیکار باید بکنم که آلت همسرم بزرگ بشه؟Jun 11, - الت ایشون رو حس نمی ...
چیکار کنم آلتم سفت تر و بزرگ تر و کلفت تر بشه؟ ... خیلی کوچیکه،التم خیلی شله،التم خیلی کوچیکه چیکار کنم،التم خیلی کوچک است،التم خانواده برتر،از التم ...
مهم این است که درک کنیم که اندازه آلت یک مرد توسط مشخصه‌های ژنتیکی که او از ... جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای داشتن آلت تناسلی ... من 15 سال دارم و آلتم فکر میکنم بیش از حد کوچیکه و حول و حوشه 4یا5 سانتی متر هست ... بعد آلت تناسلی من خیلی ریز هست خواستم بگم که چکار کنم که آلتم به حد نصاب ...

خوب حالا سوال دوم : من از اندازه التم رنج میبرم اخه خیلی کوچیکه اینم از اندازش ... منی از من خارج میشه و من باز دچار استمنا میشم اگه ممکنه بگید ایتو چیکار کنم سوال سوم : ایا ممکنه الت مردی اصلا بزرگ نشه و کوچیک بمونه یعنی اصلا کلا بزرگ نشه ؟ ... سوال چهار : من با این شرایط ممکنه بچه دار بشم و بعده ها با شریک زندگیم دچار ...

با سلام خدمت شما، من 21 سالمه و طول آلتم در حالت نعوظ از نقطه محل اتصال استخوان ... 20 سالم شده و آلتم 12 سانته میخواستم یه چند سانتی بزرگ تر بشه باید چیکار کنم در ... احساس میکنم التم نسبت به سنم کوچیک مونده تو حالت خواب خیلی کوچیکه ۷-۸ ...
- اندازه آلتم خیلی کوچیکه. چه کار کنم؟ ... آیا آلتم بزرگ می شه؟ در ضمن قدمم 174. آیا قدمم بزرگ می شه؟ پاسخ دکتر فریبا الماسی، ... اندام تناسلی کودکان، چرا یکدفعه بزرگ میشه؟ زدن موهای بدن ... سقط با قرص سایتوتک، ممکنه نازا بشم؟
تحقیقات نشان می دهند که بیشتر افرادیکه از جراحی برای بزرگ کردن آلت جنسی استفاده کرده ... و اندازه آلتم در حالت شل ۳یا۴سانت و در حالت راست ۸میشود و خیلی کوچیکه. ... سلام من بسری ۱۶ ساله هستم و التم ۷ سانت است باید چه کار کنم بزرگ تر بشه.
- اندازه نرمال بیضه چقدر است و آیا روشی برای بزرگ شدن بیضه وجود دارد؟ ... در نهایت نیز دکتر جباری در رابطه با بزرگ شدن بیضه با شما صحبت خواهند کرد. ... خدا استرس گرفتم که نازا بشم چون یه جا خوندم فقط بیضه چپ تو باروری موثر. ... خیلی ترسیدم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید و اینکه احتمال سرطان هست؟
سلام آقای دکتر ببخشید پسری ۲۲ ساله هستم طول التم ۱۵ و قطر آن ۱۶ سانت ایا ... میاد اگر قرصی شربتی یا هرچیزی که باعث بشه آلتم بزرگ بشه ممنون میشم راهنماییم ... سلام آقای دکتر شوهرم الت کوچیکه اصلا ارضا نمیشم چیکار کنم کمک کنید تو را خدا.
- پمپاژ خون تا اندازهای بالا میرود که حالت دم کردگی و افزایش قطر رگهای خونرسان به آلت به آسانی قابل رویت میشود و رگها افزایش قابلیت دایمی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By big20.blog.ir Copyright © 2020